fashtrash

CLEANIN OUT MY CLOSET

Publicerad 2012-05-18 06:45:52 i OTHER

Igår var jag hos mina föräldrar och rensade lite smycken och sådär som jag tänkte sälja på tradera. Fyllde även en hel maxi påse med smycken som jag SLÄNGDE. Förstår ni hur mycket smycken jag hade? helt sinnes. Fyfan vad dammigt de va där på hyllorna också haha.. Som de kan gå.

Hittade för övrigt laddaren till en kamera som jag och pojkvännen köpte förra året för att vi skulle åka till kreta. Har haft ett himla problem med att få över dessa till någon dator då det höll på o krångla med min förra dator, så nu när jag äntligen hittat kameran + laddaren så tänkte jag lägga in bilderna på min nya mac, så det bjuds de på senare idag! Sen kan jag ju ta med kameran till Helsingör idag också. Ska ju bli riktigt fint väder!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-20 00:27:51

ut med det gamla och in med det nya :D

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-05-20 19:30:50

hej där! har du haft en bra helg :)? kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela