fashtrash

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

Publicerad 2012-05-13 20:07:02

sv; tack sötis :D detsamma ;)

fråga gärna nått i min frågestund!:)

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2012-05-13 20:25:16

sv: ja precis :D tack för tipset!! =)

fin blogg du har =)

Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Publicerad 2012-05-14 01:03:47

sv: Tack!

Ha en toppen start på den nya veckan! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-14 09:12:21

snyggt!

och jag vill ha ännu längre hår, haha:)



jag har lagt upp mina outfits från förra veckan. har du någon favorit kanske?:D

Postat av: Amanda Nordström

Publicerad 2012-05-15 18:26:50

Hej vicky!

Först vill jag bara säga att din header är really faaash, snygg som fasen!

Sen så ska jag svara på din kommentar; beställde nitarna från Ebay.com (där man kan köpa nya saker och inte bara begagnat som folk tror). Sök på studs så får du fram massa som säljer! Mina kostade 3 dollar (20kr) och frakten var fri så det var riktigt billigt. Sen var det också 100st i varje påse vilket också är bra! :)



Kram Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela