fashtrash

FIND YOUR STUFF ON EBAY

Publicerad 2012-05-16 09:34:18 i FASH

Suttit och kollat runt lite på Ebay nu på morgonen och har kommit på att det är ju smart att kolla hundkläder där! Inte för att jag vill värsta klä ut henne men en regnjacka och en varm hoodie skulle ju vara bra kanske :) hon frös så mycket i vintras, och fryser ofta nu också när det regnar o så. Hittade en hoodie som jag leder just nu och har lagt bud på 0.99$, vilket är typ 7 kronor haha? sen är det fri frakt också.

Sen hittade jag även nitar som också blir jätte billigt om ingen budar över. Så vi får se om 2 dagar om jag får dem ;D
Hoodien
Luvan är ett måste!
Tänk så sött. :)

Kommentarer

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-05-16 10:25:35

söt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-16 11:32:56

tack för tipset :D har du bild på dina inbjudningskort? så får jag kika.



Åhh söt hoodie :)

Postat av: Yvonne

Publicerad 2012-05-16 12:03:52

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

Jag vet, sjukt coolt med inbyggd kilklack i sneakers!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela