fashtrash

SHOEINSPO

Publicerad 2012-05-15 14:24:31 i FASH

Uppifrån vänster:

Mango 449:-
Nelly 399:-
Nelly 699:-
Nelly 399:-
Have2have 598:-
Nelly 379:-
Nelly 449:-
Zara 799:-
Jag letar efter ett par nya skor. Antingen vill jag ha ett par som är sådär öppna på sidan så som den mintgröna fråna Nelly och den laxrosa från Mango. Eller så vill jag ha en beige, enkel sko. Där det bara är en rem över tårna, och en rem runt ankeln, och en fin klack på de. Bara en helt enkel liksom. Men jag har inte hittat den där perfekta än. Vill iaf att den ska vara ganska öppen, tycker det är sexigt.

Någon som kanske har något förslag på en sko som ni tror jag kan falla för? ;)

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-05-15 19:29:53

Tack desmma! :)

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-05-16 18:17:07

Alla skorna var supersnygga, speciellt de blå från Nelly och dem aprikosfärgade från have2have :)

Tycker själv att det är svårt att hitta skor, men om man letar på så hittar man till slut the one! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela