fashtrash

RABARBERCHUTNEY

Publicerad 2012-05-21 12:11:09 i FASH

Snodde med mig lite rabarber från svärmor igår, som det så fint heter haha. Så nu håller jag på att koka rabarberchutney och det luktar underbart så hoppas på ett bra resultat. I så fall kan jag ju slänga upp receptet ;)

Idag börjar mitt nya nyttiga liv. Ett liv med bulgursallader och fisk och kyckling och fett- & sockersnålt. Alltså inget godis, chips, eller andra onyttigheter förutom en dag i veckan max. Vi får se hur detta kommer gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela