fashtrash

THE THINGS OF TODAY

Publicerad 2012-05-17 13:36:43 i OTHER

Nu har jag precis kommit hem från en långrunda i skogen med hunden. Trots att vi bor mitt i stan så finns här skog och parker jättenära. Det är det esom är så bra med Helsingborg. Vid halv 3 ska vi till pojkvännens pappa och äta lunch/middag. Får se vad det bjuds på!

Imorgon hade jag och Josse tänkt åka till Helsingör. Jag är ju som sagt på skospan, så nu tänkte jag även leta i Helsingör. Ett annat plus med Helsingborg, sjukt nära till Danmark haha! Dock är det ju rätt så dyrt nu att handla i Danmark, inte som förr i tiden.. (fy vad jag lät gammal) Men dom har ändå lite annorlunda kläder än här i Sverige :) Sen kan man ju passa på att köpa lite billig dricka också kanske. Hoppas på fint väder!
Slänger in en bild från Hawaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela