fashtrash

HELLO MONDAY

Publicerad 2012-05-28 07:58:23 i OTHER

Klockan är nu 7.53 och jag har bannemig precis slängt in 2 maskiner tvätt. Köpte nämligen nya sängkläder igår så vill ju bädda med dom nu men känns ju mysigast att tvätta dom först. Tur att det nästan alltid är ledigt i tvättstugan här!

Vår nyttiga vecka gick super! Åt nyttigt hela veckan och rörde inte en godisbit eller något annat onyttigt förräns i lördags. Har dessutom investerat i träningsskor för nästan 2 tusen kronor. Så nu hoppas jag att de är bra. Gjorde en fotanalys på intersport som visade att jag går på insidan av mina fötter, tydligen gör 70% av befolkningen det.. så jag är ju inte så speciell. Fast jag va tydligen ganska extrem. Så nu är det jätte irriterande så fort jag går i vanliga platta skor typ sandaler och så, för mina knän slår i varandra hela tiden, vilket jag inte ens har märkt av förut.

Kommentarer

Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

Publicerad 2012-06-16 01:02:53

har du haft en bra dag sötnos :)? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

fashtrash

Fash&Trash. Bloggar om mode och skräp helt enkelt. Skönhetstips kan ni också hitta här. Vicky, 20 år från Helsingborg, pluggar webbdesign & grafisk design.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela